Chia jogurt

09.02.2015 10:23

Moje velmi oblíbená snídaně či svačina :) Příprava je velmi rychlá a jednoduchá.

Do mixéru nalejeme 250 ml rýžového nebo mandlového mléka, přidáme 2,5 lžíce chia semínek a nějaké ovoce (teď v zimě obvykle banán, nebo hrušky, jablka, ...). Rozmixujeme a rozlejeme do misek. Z uvedeného množství obvykle naplním 2-3 menší misky, záleží na tom, kolik použiju ovoce. Dáme do lednice ztuhnout na min. 2 hodiny. Nejlépe připravit večer a ráno máte snídani hotovou! :)

Zpět

výživové hodnoty v 1 porci

( mandlové mléko, chia semínka a banán )

3 g bílkovin

9 g sacharidů

6,5 g tuků

16 g vlákniny

 

98,5 kcal

DOPORUČUJI!

Před podáváním obvykle jogurt posypu nějakými ořechy, nebo mandlemi, kokosem, konopným kakaem. Někdy přidám i pár kapek javorového sirupu, nebo ozdobím čerstvým ovocem (maliny, borůvky, ...).

© 2014 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořeno službou Webnode